1. A layer of atmosphere that reportedly has a whole it.
2. PCP (phencyclidine)
PCP is an hallucinogen much like acid (LSD).
Celestasia Crystal tarafından 8 Mayıs 2005, Pazar
The single most homosexual band in the world. Watch the video for Dragostea din tei if you don't understand exactly why this band simply must be gay. The music is great, but good god, how many fucking inuendos can you pack into a few minutes...
N'Sync and the Backstreet Boys ain't got shit on O-ZONE!!!!
Werthless tarafından 31 Mart 2005, Perşembe
A semi-popular Italian rock band who is best known for their song Dragostea Din Tei, more comonly known as "the numa numa" song.
Bob: Dude did you see that fat kid on the internet!
Phill: Totally!
Bob: He totaly raped Ozones song in the ass!!
+3|-| |\/|4|\| tarafından 22 Aralık 2005, Perşembe
Nickname for Orlando, Florida.
I'm going to O-Zone to see Mickey Mouse.
XpT tarafından 11 Ağustos 2005, Perşembe
A horrible band from Romania that sings annoying songs. These include Dragostea din tei and Despre Tine which both, really, really suck. They are good voice annoys for Counter Strike tho.
BoT|Heaki: Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haa
Alo Salut sunt eu un haiduc
Si te rog iubirea mea primeste fericirea.
Alo alo sunt eu Picasso
Ti-am dat beep si sunt voinic
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
BoT|Random Hero: OMG STFU, Michael!
Heaki tarafından 7 Mart 2005, Pazartesi
O-Zone was a Moldovan band that was active from 1998 to 2005, and made songs such as Dragostea Din Tei, Numai Tu, and Despre Tine. The group was composed of Dan Bălan, Radu Sîrbu, and Arsenie Todiraş.
Person 1: Hey do you know the name of the band that made this song?
Person 2: Yeah it's O-Zone
RomanianDragobetele tarafından 4 Eylül 2016, Pazar
The best camp name for a chick who has the warmest personality! Someone who is super chill about everthing sometimes too chill. She is such a nice person to get to know that she makes all the guys aroused especially guys named Matthew!
My name for summer camp is ozone, weird I know but that's csmp for ya lol
Killing time in an airpory tarafından 21 Ekim 2015, Çarşamba
Ücretsiz Günlük Email

ücretsiz Günün Sokak Argosunu her sabah almak için aşağıya email adresinizi yazın

Emailler, daily@urbandictionary.com adresinden gönderilir. Asla spam mail göndermeyiz.

×