Top Definition
An ugly girl/guy - so ugly he/she needs to be clapped (physically).
Me: "Did you see James making out with that girl?"
You: "Yeah, but she was clapped though!"
chinese_model89 tarafından 27 Eylül 2010, Pazartesi
Ta be popped or in white people terms shot
Got a gat in mah lap incase dat nigga gotta get clapped
Levar tarafından 13 Temmuz 2006, Perşembe
Ugly
Keith: Ay wat the f*ck is dat walkin down da street???

Brandon: LOL I dont know but shorty clapped !
e-blockcrazy tarafından 1 Eylül 2008, Pazartesi
to get hit or punched
damn you got clapped, i told you not to fight that big ass nigga
KDMG tarafından 6 Mart 2008, Perşembe
Adj. An altered state of consciousness, brought about by the consumption of illicit drugs. (Australia.)
I'm that fuckin' clapped.
Jenkinburg tarafından 30 Haziran 2009, Salı
Someone who is extremely ugly and looks as though they have a disfigurement to their face. Often used by people who are black or live near London.
'Hahaha dat guy over der iz clapped'
'I know omg, evry1 finkz he's bare buff'
'Ew nah man, he lookz lyk he has problemz'
lolokaywhatever tarafından 7 Şubat 2015, Cumartesi
Ücretsiz Günlük Email

ücretsiz Günün Sokak Argosunu her sabah almak için aşağıya email adresinizi yazın

Emailler, daily@urbandictionary.com adresinden gönderilir. Asla spam mail göndermeyiz.

×